Gaujienas pamatskola

Sākums

 

Search form
Meklēt
    • Ienākt ar:
    • anazana
    • facebook
    • Sākums
    • Mācību un audzināšanas darbs
    • Mācību sasniegumu vērtēšanas kārtība
      • Mācību un audzināšanas darbs
      • Mēs lepojamies!
      • Projekti
      • Skolas vēsture
      • Kontakti
      • Arhīvs
      • Aktualitātes
      • Izglītības programmas
      • Skolas pašnovērtējums
      • Skolas attīstības plāns
      • Interešu izglītība, tradīcijas
      • Pedagogi, klašu audzinātāji
      • Skolēnu pašpārvalde
      • Skolas iekšējās kārtības noteikumi
      • Mācību stundu laiki
      • Individuālais darbs ar izglītojamajiem 2022./2023.m.g.
      • Mācību stundu saraksts
      • Mācību sasniegumu vērtēšanas kārtība
      • Mācību gada un mācību semestru sākuma un beigu laiki

      Mācību sasniegumu vērtēšanas kārtība ŠEIT

      Mācību sasniegumu novērtējums

      10 - izcili - skolēns prot balstīties uz iepriekš iegūtām zināšanām un prasmēm, tās pielietot, paužot savu argumentētu viedokli un parādot pilnīgi jaunas zināšanas, un prot tās izmantot nestandarta situācijās.

      9 - teicami - skolēns prot balstīties uz iepriekš iegūtām zināšanām un prasmēm, prot tās patstāvīgi pielietot, paužot savu argumentētu viedokli.

      8 - ļoti labi - skolēns prot balstīties uz iepriekš iegūtām zināšanām un prasmēm, prot tās patstāvīgi pielietot jaunajā situācijā.

      7 - labi - skolēns labi ir apguvis izglītības standartā noteiktās zināšanas, ieguvis nepieciešamās prasmes un iemaņas.

      6 - gandrīz labi - skolēns aptuveni 80% apjomā ir apguvis izglītības valsts standartā noteiktās zināšanas, ieguvis nepieciešamās prasmes un iemaņas.

      5 - viduvēji - skolēns pamatos ir apguvis izglītības valsts standartā noteiktās zināšanas, prasmes un iemaņas, var tās 60% apjomā tās reproducēt.

      4 - gandrīz viduvēji - skolēns pamatos ir apguvis izglītības valsts standartā noteiktās zināšanas, prasmes un iemaņas, var tās 50% apjomā tās reproducēt.

      3 - vāji - skolēns spēj mācību vielu tikai uztvert un atpazīt, bet iegaumēt un reproducēt var mazāk nekā 50% no mācību vielas apjoma, risina primitīvus uzdevumus tikai pēc parauga labi pazīstamās situācijās, pieļauj daudz kļūdu.

      2 - ļoti vāji - skolēns mācību vielu izklāsta juceklīgi, neloģiski, citiem nesaprotami, neatšķir būtisko no mazsvarīgā, neizpilda skolotāja norādījumus un neizrāda interesi par mācībām.

      1 - ļoti, ļoti vāji - personisko attieksmi skolēns spēj paust epizodiski vai nav sava viedokļa.

      n/v -nav vērtējuma - ir pieļaujams, ka skolēns atsakās no atbildēšanas, nav izpildīts uzdotais darbs, bez attaisnojoša iemesla aizgājis no mācību stundas.

      i / ni - katra priekšmeta skolotājs informē par nosacījumiem savā mācību priekšmetā.

      © Copyright

      Izveidot interneta veikalu | Izveidot mājas lapu | anaZana